Новости
Toyo Tires наставља партнерство с тимом Toyota Auto Body
10. октобар 2023.
Подржавајући учешће рели тима Toyota Auto Body у 11. узастопној победи, снабдевајући гумама „OPEN COUNTRY” возила која учествују на Релију Дакар 2024.
Toyo Tire наставила је своју подршку тиму Land Cruiser Toyota Auto Body, (TLC), док они покушавају да освоје свој 11. узастопни Рели Дакар у јануару 2024, и снабдеваће тим Toyota Land Cruiser 300 GR Sport својим гумама Open Country M/TR.
Open Country M/TR тркачка је верзија серије М/Т вандрумских ауто-гума за возила погона 4x4 и пикапове нудећи покретљивост у најгорим условима.
Рели Дакар, одржаван од 1979, једно је од најтежих вандрумских рели такмичења издржљивости. Учесници проводе две недеље возећи брзо, путујући невиђеном вандрумском путањом у суровом пустињском окружењу. Такмичари доживљавају променљиве временске и теренске услове, од хладних планинских предела до ужарених пустиња.
Трка укључује 13 посебних етапа (деоница трке) од око 5.000 км позивајући такмичаре да нађу стајалишта као и да се позабаве неравним тереном.
Toyota Auto Body намерава да изгради још јача кола испробавајући возила под овим тешким условима. Land Cruiser тркачких техничких услова, за чију је израду и производњу компанија одговорна, опет ће учествовати на Релију Дакар. Са 10 узастопних победа у категорији производње возила, TLC је оставио траг.
Toyo Tires снабдева TLC ауто-гумама од 2021. и подешава Open Country M/TR за учешће на Релију Дакар, користећи вандрумску рели технологију и искуство развијане заједно. Ауто-гуме које су обезбеђене овог пута нуде још бољи вандрумски учинак на неравним површинама, побољшану трајност и отпор хабању. Гуме су такође развијене да смање утицај на околину путем нових одрживих материјала и повећавајући размеру мешања.
OPEN COUNTRY M/TR (Техн. услови за Рели Дакар 2024)
Овај производ осавремењује Spec Open Country M/TR из 2003. развијену да буде у складу с Land Cruiser 300 GR Sport-ом, возилом којим ће TLC учествовати на Релију Дакар 2024. Осмишљена је да побољша издржљивост и смањи тежину да би остварила учинак на неравним површинама као што су стеновите области и пустиње. С побољшаном грађом и плићим жлебовима, гума поседује већи отпор бушењу кроз повећану тврдоћу. Уз то, убрзање је побољшано смањењем тежине.
У складу с политиком Toyo Tires-а „остварења одрживе покретљивости”, 50% укупне тежине гуме направљено је од одрживих материјала. Као додатак коришћењу бутадиенског каучука и стирен-бутадиенског каучука проистеклих из биомасе и рециклиране жице венца, као код конвенционалних производа, нови технички услови за Рели Дакар 2024. укључују силицијум-диоксид из пепела љуске пиринча, рециклирану чађ, уље из поврћа и полиестерско влакно биолошког порекла.
Такмичење FIA Баха за Toyo Tires
Open Country MT/R to take on 2nd & 6th rounda
Победа у соло трци D1GP
Hokuta Matsuyama wins solo battle in Rd2, D1GP
Toyo Tires иде на Азијски вандрумски рели
FLEX SHOW AIKAWA Racing with TOYO will participate
Тркање до одрживе будућности
Innovative Proxes slicks used to win NLS races
Прво и друго место у квалификацијама за Nürburgring
1-2 fiinish in round 3 of the 2024 NLS
Toyo Tires осваја NLS 1
1st place for Toyota GR Supra GT4 in SP10 class
Alan Ampudia и Toyo Tires освојили 37. SCORE San Felipe 250
Third victory in a row at SCORE for Toyo Tires
Успешан наступ Toyo Tires-а и Gumi.hu на AMTS-у
Toyo Tires and Gumi.hu on AMTS 2024
TOYO TIRES још једном примила резултат пробе „ДОБРА”!
TOYO TIRES received "GOOD" test result again