Претрага
Налазач гума Налазач продаваца

Новости

Победа у класи на Релију Дакар 2025

21. јануар 2025.

Тим Land Cruiser Toyota Auto Body (TLC) који подржава Toyo Tires победио је у категорији возила из масовне производње на Релију Дакар 2025. TLC, рели тим компаније Toyota Auto Body Cо., сада је победио у производној класи 12. узастопни пут.

Тим је 2025. учествовао на Релију Дакар 2025, одржаном у Саудијској Арабији од 3. до 17. јануара, у тојоти Land Cruiser GR300 SPORT опремљеној ауто-гумама Open Country M/TR Toyo Tires-а. Део породице ауто-гума теренаца и камионета, ауто-гуме Open Country израђене су коришћењем одрживих материјала.

Miura-ин Land Cruiser 300 GR SPORT

Тим Land Cruiser Toyota Auto Body слави 12. узастопну победу

Искоришћавајући технологију и искуство у вандрумским релијима које је развила заједно с TLC-ом, Toyo Tires развила је и обезбедила гуме Open Country M/TR (технички подаци за Рели Дакар 2025) за два такмичарска возила Land Cruiser GR300 SPORT тима. Овај производ побољшава возачке особине на неравним путевима као што су планинске области и пустиње, док су такође коришћени одрживи материјали за 55% његове укупне тежине, смањујући његов утицај на природу. 

Стаза за овогодишње издање Релија Дакар почела је у Bisha-и на југозападу Саудијске Арабије, завршавајући се у Shubaytah-у на истоку. Трка укључује укупно 12 посебних етапа (одељака такмичења) с везним одељцима који их повезују. Такмичари морају да пређу укупно око 7.400 км, укључујући етапе дугих пешчаних дина оштрих косина које су преоптеретиле и возила и ауто-гуме. Ипак, висок вандрумски учинак ауто-гума Open Country M/TR помогао је возачима оба возила TLC да заврше стазу.  

Akira Miura, са својим навигатором, Jean Michel-ом Polata-ом, заузео је прво место у категорији масовне производње дајући TLC-у њихову 12. узастопну победу у класи. Тимске колеге Ronald Basso и Jean Pierre Garcin такође су завршили тешку стазу заузевши друго место у класи.

■ Коментар Akira-е Miura-е
- Кажу да је овај догађај био најтежи у историји, и испоставило се да је био тежак колико се и говоркало. Било је тренутака када сам помислио да ће бити тешко завршити трку колима из масовне производње, али су ауто-гуме Open Country увек снажно гурале кола напред. Ова ауто-гума не само да обезбеђује учинак, већ такође сједињује кола и чула човека, што ми је дало снагу да верујем у Land Cruiser и омогућило ми је да стремим ка циљу без одустајања до самог краја. Захвалан сам за охрабрујућу подршку љубитеља ауто-гуме Open Country и сваког умешаног у производњу ауто-гума.

■Коментар Yuji-ја Kakutani-ја (директор TLC-а)
- Овогодишње такмичење такође је било врло тешко. У првој половини такмичења суочили смо се с етапама са стенама величине воденичког камења и оштрим камењем скривеним испод песка, а у другој половини морали смо да савладамо једну од највећих дина на свету, која се издигла као зид који се простире 15 км у ширину. Мислим да смо успели да савладамо те тешке  услове захваљујући мирном управљању посаде и снажној подршци ауто-гума Open Country. Као резултат, успели смо да остваримо прво и друго место на крају у одељку кола из масовне производње и своју 12. узастопну победу. Ово је све захваљујући укупној снази тима и свачијој подршци. Много вам хвала.

Toyo Tires побољшава учинак ауто-гума теренаца враћајући искуство учешћа у вандрумским тркама одржаним у тешким условима у производни развој ауто-гума. Додатно, да би допринела остварењу покретног друштва следеће генерације, Toyo Tires тежи да развије производе и материјале, ојача технологије, успостави технологије обнове производа и сировина, и развије алтернативне материјале за супстанце опасне за природу.

■OPEN COUNTRY M/TR (технички подаци за Рели Дакар)

Овај производ прилагођена је верзија ауто-гуме Open Country M/TR да би одговарао Land Cruiser GR300 SPORT-у, возилу којим се TLC надмеће на Релију Дакар, побољшавајући његову покретљивост, отпор хабању и издржљивост на неравним путевима као што су планинске области и пустиње. 

Додатно, 55% укупне тежине производа направљено је од одрживих материјала.  

Као и код уобичајених производа, он користи бутадиенски каучук и стирен-бутадиенски каучук проистекле из биомасе*1 , силицијум-диоксид из пепела љуске пиринча, уље од биљака, полиестерско влакно од биљака и обновљену уплетену жицу. Као додатак употреби обновљене чађи извучене из отпадних ауто-гума, технички подаци за Рели Дакар 2025 такође користе чађ из пиролитичког уља.  
*1: Потиче из обновљивих материјала као што су биљке