Novosti
Toyo Tires nastavlja partnerstvo s timom Toyota Auto Body
10. oktobar 2023.
Podržavajući učešće reli tima Toyota Auto Body u 11. uzastopnoj pobedi, snabdevajući gumama „OPEN COUNTRY” vozila koja učestvuju na Reliju Dakar 2024.
Toyo Tire nastavila je svoju podršku timu Land Cruiser Toyota Auto Body, (TLC), dok oni pokušavaju da osvoje svoj 11. uzastopni Reli Dakar u januaru 2024, i snabdevaće tim Toyota Land Cruiser 300 GR Sport svojim gumama Open Country M/TR.
Open Country M/TR trkačka je verzija serije M/T vandrumskih auto-guma za vozila pogona 4x4 i pikapove nudeći pokretljivost u najgorim uslovima.
Reli Dakar, održavan od 1979, jedno je od najtežih vandrumskih reli takmičenja izdržljivosti. Učesnici provode dve nedelje vozeći brzo, putujući neviđenom vandrumskom putanjom u surovom pustinjskom okruženju. Takmičari doživljavaju promenljive vremenske i terenske uslove, od hladnih planinskih predela do užarenih pustinja.
Trka uključuje 13 posebnih etapa (deonica trke) od oko 5.000 km pozivajući takmičare da nađu stajališta kao i da se pozabave neravnim terenom.
Toyota Auto Body namerava da izgradi još jača kola isprobavajući vozila pod ovim teškim uslovima. Land Cruiser trkačkih tehničkih uslova, za čiju je izradu i proizvodnju kompanija odgovorna, opet će učestvovati na Reliju Dakar. Sa 10 uzastopnih pobeda u kategoriji proizvodnje vozila, TLC je ostavio trag.
Toyo Tires snabdeva TLC auto-gumama od 2021. i podešava Open Country M/TR za učešće na Reliju Dakar, koristeći vandrumsku reli tehnologiju i iskustvo razvijane zajedno. Auto-gume koje su obezbeđene ovog puta nude još bolji vandrumski učinak na neravnim površinama, poboljšanu trajnost i otpor habanju. Gume su takođe razvijene da smanje uticaj na okolinu putem novih održivih materijala i povećavajući razmeru mešanja.
OPEN COUNTRY M/TR (Tehn. uslovi za Reli Dakar 2024)
Ovaj proizvod osavremenjuje Spec Open Country M/TR iz 2003. razvijenu da bude u skladu s Land Cruiser 300 GR Sport-om, vozilom kojim će TLC učestvovati na Reliju Dakar 2024. Osmišljena je da poboljša izdržljivost i smanji težinu da bi ostvarila učinak na neravnim površinama kao što su stenovite oblasti i pustinje. S poboljšanom građom i plićim žlebovima, guma poseduje veći otpor bušenju kroz povećanu tvrdoću. Uz to, ubrzanje je poboljšano smanjenjem težine.
U skladu s politikom Toyo Tires-a „ostvarenja održive pokretljivosti”, 50% ukupne težine gume napravljeno je od održivih materijala. Kao dodatak korišćenju butadienskog kaučuka i stiren-butadienskog kaučuka proisteklih iz biomase i reciklirane žice venca, kao kod konvencionalnih proizvoda, novi tehnički uslovi za Reli Dakar 2024. uključuju silicijum-dioksid iz pepela ljuske pirinča, recikliranu čađ, ulje iz povrća i poliestersko vlakno biološkog porekla.
Pobeda u solo trci D1GP
Hokuta Matsuyama wins solo battle in Rd2, D1GP
Toyo Tires ide na Azijski vandrumski reli
FLEX SHOW AIKAWA Racing with TOYO will participate
Trkanje do održive budućnosti
Innovative Proxes slicks used to win NLS races
Prvo i drugo mesto u kvalifikacijama za Nürburgring
1-2 fiinish in round 3 of the 2024 NLS
Toyo Tires osvaja NLS 1
1st place for Toyota GR Supra GT4 in SP10 class
Alan Ampudia i Toyo Tires osvojili 37. SCORE San Felipe 250
Third victory in a row at SCORE for Toyo Tires
Uspešan nastup Toyo Tires-a i Gumi.hu na AMTS-u
Toyo Tires and Gumi.hu on AMTS 2024
TOYO TIRES još jednom primila rezultat probe „DOBRA”!
TOYO TIRES received "GOOD" test result again
Toyo Tires na AMTS-u 2024.
Toyo Tires at AMTS 2024