Pretraga
Nalazač guma Nalazač prodavaca

Novosti

Pobeda u klasi na Reliju Dakar 2025

21. januar 2025.

Tim Land Cruiser Toyota Auto Body (TLC) koji podržava Toyo Tires pobedio je u kategoriji vozila iz masovne proizvodnje na Reliju Dakar 2025. TLC, reli tim kompanije Toyota Auto Body Co., sada je pobedio u proizvodnoj klasi 12. uzastopni put.  

Tim je 2025. učestvovao na Reliju Dakar 2025, održanom u Saudijskoj Arabiji od 3. do 17. januara, u tojoti Land Cruiser GR300 SPORT opremljenoj auto-gumama Open Country M/TR Toyo Tires-a. Deo porodice auto-guma terenaca i kamioneta, auto-gume Open Country izrađene su korišćenjem održivih materijala. 

Miura-in Land Cruiser 300 GR SPORT

Tim Land Cruiser Toyota Auto Body slavi 12. uzastopnu pobedu

Iskorišćavajući tehnologiju i iskustvo u vandrumskim relijima koje je razvila zajedno s TLC-om, Toyo Tires razvila je i obezbedila gume Open Country M/TR (tehnički podaci za Reli Dakar 2025) za dva takmičarska vozila Land Cruiser 300 GR SPORT tima. Ovaj proizvod poboljšava vozačke osobine na neravnim putevima kao što su planinske oblasti i pustinje, dok su takođe korišćeni održivi materijali za 55% njegove ukupne težine, smanjujući njegov uticaj na prirodu. 

Staza za ovogodišnje izdanje Relija Dakar počela je u Bisha-i na jugozapadu Saudijske Arabije, završavajući se u Shubaytah-u na istoku. Trka uključuje ukupno 12 posebnih etapa (odeljaka takmičenja) s veznim odeljcima koji ih povezuju. Takmičari moraju da pređu ukupno oko 7.400 km, uključujući etape dugih peščanih dina oštrih kosina koje su preopteretile i vozila i auto-gume. Ipak, visok vandrumski učinak auto-guma Open Country M/TR pomogao je vozačima oba vozila TLC da završe stazu.  

Akira Miura, sa svojim navigatorom, Jean Michel-om Polata-om, zauzeo je prvo mesto u kategoriji masovne proizvodnje dajući TLC-u njihovu 12. uzastopnu pobedu u klasi. Timske kolege Ronald Basso i Jean Pierre Garcin takođe su završili tešku stazu zauzevši drugo mesto u klasi.  

■ Komentar Akira-е Miura-е
- Kažu da je ovaj događaj bio najteži u istoriji, i ispostavilo se da je bio težak koliko se i govorkalo. Bilo je trenutaka kada sam pomislio da će biti teško završiti trku kolima iz masovne proizvodnje, ali su auto-gume Open Country uvek snažno gurale kola napred. Ova auto-guma ne samo da obezbeđuje učinak, već takođe sjedinjuje kola i čula čoveka, što mi je dalo snagu da verujem u Land Cruiser i omogućilo mi je da stremim ka cilju bez odustajanja do samog kraja. Zahvalan sam za ohrabrujuću podršku ljubitelja auto-gume Open Country i svakog umešanog u proizvodnju auto-guma.  

■Komentar Yuji-ja Kakutani-ja (direktor TLC-a)
- Ovogodišnje takmičenje takođe je bilo vrlo teško. U prvoj polovini takmičenja suočili smo se s etapama sa stenama veličine vodeničkog kamenja i oštrim kamenjem skrivenim ispod peska, a u drugoj polovini morali smo da savladamo jednu od najvećih dina na svetu, koja se izdigla kao zid koji se prostire 15 km u širinu. Mislim da smo uspeli da savladamo te teške  uslove zahvaljujući mirnom upravljanju posade i snažnoj podršci auto-guma Open Country. Kao rezultat, uspeli smo da ostvarimo prvo i drugo mesto na kraju u odeljku kola iz masovne proizvodnje i svoju 12. uzastopnu pobedu. Ovo je sve zahvaljujući ukupnoj snazi tima i svačijoj podršci. Mnogo vam hvala.  

Toyo Tires poboljšava učinak auto-guma terenaca vraćajući iskustvo učešća u vandrumskim trkama održanim u teškim uslovima u proizvodni razvoj auto-guma. Dodatno, da bi doprinela ostvarenju pokretnog društva sledeće generacije, Toyo Tires teži da razvije proizvode i materijale, ojača tehnologije, uspostavi tehnologije obnove proizvoda i sirovina, i razvije alternativne materijale za supstance opasne za prirodu.  

■OPEN COUNTRY M/TR (tehnički podaci za Reli Dakar 2025)

Ovaj proizvod prilagođena je verzija auto-gume Open Country M/TR da bi odgovarao Land Cruiser 300 GR SPORT-u, vozilu kojim se TLC nadmeće na Reliju Dakar, poboljšavajući njegovu pokretljivost, otpor habanju i izdržljivost na neravnim putevima kao što su planinske oblasti i pustinje. 

Dodatno, 55% ukupne težine proizvoda napravljeno je od održivih materijala.  

Kao i kod uobičajenih proizvoda, on koristi butadienski kaučuk i stiren-butadienski kaučuk proistekle iz biomase*1 , silicijum-dioksid iz pepela ljuske pirinča, ulje od biljaka, poliestersko vlakno od biljaka i obnovljenu upletenu žicu. Kao dodatak upotrebi obnovljene čađi izvučene iz otpadnih auto-guma, tehnički podaci za Reli Dakar 2025 takođe koriste čađ iz pirolitičkog ulja.  
*1: Potiče iz obnovljivih materijala kao što su biljke  

 
 

 

 

Najnovije vesti