Novosti
Pobeda u klasi na Reliju Dakar 2025
21. januar 2025.
Tim Land Cruiser Toyota Auto Body (TLC) koji podržava Toyo Tires pobedio je u kategoriji vozila iz masovne proizvodnje na Reliju Dakar 2025. TLC, reli tim kompanije Toyota Auto Body Co., sada je pobedio u proizvodnoj klasi 12. uzastopni put.
Tim je 2025. učestvovao na Reliju Dakar 2025, održanom u Saudijskoj Arabiji od 3. do 17. januara, u tojoti Land Cruiser GR300 SPORT opremljenoj auto-gumama Open Country M/TR Toyo Tires-a. Deo porodice auto-guma terenaca i kamioneta, auto-gume Open Country izrađene su korišćenjem održivih materijala.
![]() |
![]() |
Miura-in Land Cruiser 300 GR SPORT |
Tim Land Cruiser Toyota Auto Body slavi 12. uzastopnu pobedu |
Iskorišćavajući tehnologiju i iskustvo u vandrumskim relijima koje je razvila zajedno s TLC-om, Toyo Tires razvila je i obezbedila gume Open Country M/TR (tehnički podaci za Reli Dakar 2025) za dva takmičarska vozila Land Cruiser 300 GR SPORT tima. Ovaj proizvod poboljšava vozačke osobine na neravnim putevima kao što su planinske oblasti i pustinje, dok su takođe korišćeni održivi materijali za 55% njegove ukupne težine, smanjujući njegov uticaj na prirodu.
Staza za ovogodišnje izdanje Relija Dakar počela je u Bisha-i na jugozapadu Saudijske Arabije, završavajući se u Shubaytah-u na istoku. Trka uključuje ukupno 12 posebnih etapa (odeljaka takmičenja) s veznim odeljcima koji ih povezuju. Takmičari moraju da pređu ukupno oko 7.400 km, uključujući etape dugih peščanih dina oštrih kosina koje su preopteretile i vozila i auto-gume. Ipak, visok vandrumski učinak auto-guma Open Country M/TR pomogao je vozačima oba vozila TLC da završe stazu.
Akira Miura, sa svojim navigatorom, Jean Michel-om Polata-om, zauzeo je prvo mesto u kategoriji masovne proizvodnje dajući TLC-u njihovu 12. uzastopnu pobedu u klasi. Timske kolege Ronald Basso i Jean Pierre Garcin takođe su završili tešku stazu zauzevši drugo mesto u klasi.
■ Komentar Akira-е Miura-е
- Kažu da je ovaj događaj bio najteži u istoriji, i ispostavilo se da je bio težak koliko se i govorkalo. Bilo je trenutaka kada sam pomislio da će biti teško završiti trku kolima iz masovne proizvodnje, ali su auto-gume Open Country uvek snažno gurale kola napred. Ova auto-guma ne samo da obezbeđuje učinak, već takođe sjedinjuje kola i čula čoveka, što mi je dalo snagu da verujem u Land Cruiser i omogućilo mi je da stremim ka cilju bez odustajanja do samog kraja. Zahvalan sam za ohrabrujuću podršku ljubitelja auto-gume Open Country i svakog umešanog u proizvodnju auto-guma.
■Komentar Yuji-ja Kakutani-ja (direktor TLC-a)
- Ovogodišnje takmičenje takođe je bilo vrlo teško. U prvoj polovini takmičenja suočili smo se s etapama sa stenama veličine vodeničkog kamenja i oštrim kamenjem skrivenim ispod peska, a u drugoj polovini morali smo da savladamo jednu od najvećih dina na svetu, koja se izdigla kao zid koji se prostire 15 km u širinu. Mislim da smo uspeli da savladamo te teške uslove zahvaljujući mirnom upravljanju posade i snažnoj podršci auto-guma Open Country. Kao rezultat, uspeli smo da ostvarimo prvo i drugo mesto na kraju u odeljku kola iz masovne proizvodnje i svoju 12. uzastopnu pobedu. Ovo je sve zahvaljujući ukupnoj snazi tima i svačijoj podršci. Mnogo vam hvala.
Toyo Tires poboljšava učinak auto-guma terenaca vraćajući iskustvo učešća u vandrumskim trkama održanim u teškim uslovima u proizvodni razvoj auto-guma. Dodatno, da bi doprinela ostvarenju pokretnog društva sledeće generacije, Toyo Tires teži da razvije proizvode i materijale, ojača tehnologije, uspostavi tehnologije obnove proizvoda i sirovina, i razvije alternativne materijale za supstance opasne za prirodu.
■OPEN COUNTRY M/TR (tehnički podaci za Reli Dakar 2025)
Ovaj proizvod prilagođena je verzija auto-gume Open Country M/TR da bi odgovarao Land Cruiser 300 GR SPORT-u, vozilu kojim se TLC nadmeće na Reliju Dakar, poboljšavajući njegovu pokretljivost, otpor habanju i izdržljivost na neravnim putevima kao što su planinske oblasti i pustinje.
Dodatno, 55% ukupne težine proizvoda napravljeno je od održivih materijala.
Kao i kod uobičajenih proizvoda, on koristi butadienski kaučuk i stiren-butadienski kaučuk proistekle iz biomase*1 , silicijum-dioksid iz pepela ljuske pirinča, ulje od biljaka, poliestersko vlakno od biljaka i obnovljenu upletenu žicu. Kao dodatak upotrebi obnovljene čađi izvučene iz otpadnih auto-guma, tehnički podaci za Reli Dakar 2025 takođe koriste čađ iz pirolitičkog ulja.
*1: Potiče iz obnovljivih materijala kao što su biljke
Partnerski dan u klubu Gamba Osaka
"Ichi-gan" event held since 2022
Toyo Tires „Marka upravljanja zdravljem i produktivnošću”
also recognized as a "White 500" company
Proxes Comfort ocenjena kao „Dobra” u probi Auto Bilda
4th year in a row tire recommended
Proxes Sport 2 naročito preporučena u probi TCS-a
Flagship sports tire earns strong
Proxes Sport 2 naročito preporučena
Tire awarded "Good" rating in ADAC test
Indeks ESG akcija serije FTSE4Good Index
Company included for sixth consectutive year
Pobeda u klasi na Reliju Dakar 2025
Miura takes P1 in Production Class
„Održive” auto-gume Open Country za Dakar
60% sustainable materials used in Hydrogen vehicle
Toyo Tires izlaže na Tokijskom auto-salonu
Focus on Proxes and Open Country ranges